Eenkadootje Zwart kan ook, ik combineer vaak ook Petrol met zwart. Donkerbruin kan ook, maar dat past minder bij die laarsjes
Miek89 Ik heb dit jurkje gekregen alleen ik vraag me nu af of zwarte pumps hieronder kunnen in combinatie met een zwarte panty. Is het dan niet te zwart allemaal? Of eventueel een andere kleur panty? Er zit een glitter in de jurk. Ik heb ook nog rode pumps maar die moet ik dan even goed in gaan lopen ๐
Bloem Miek89 Het kan prima. Mooie zilveren glitterpanty met zwarte pumps is ook mooi. Maar zwarte panty met rode pumps ook erg leuk. Meer edgy ๐
aardbeitjes Miek89 ik zou een basic zwarte panty doen en pumps in een knalkleur als statement. Mooie sieraden erbij en je bent een plaatje!
Miek89 aardbeitjes ja ik ga voor de rode pumps, die heb ik nog liggen ๐ Hoeveel denier zouden jullie doen voor de panty? 15 of 20? Glans is denk ik het mooiste hรจ?
Born2bme [verwijderd] nee joh helemaal niet! Snap wat ze zeggen hoor miss wat speelser maar dit ziet er ook gewoon goed uit hoor! En de kleuren matchen sws mooi dan denk ik sws al niet jemig die kan ook niet combineren haha