aardbeitjes Help! Komende vrijdag hebben we een feest en ik heb een donkerblauwe tule rok om aan te trekken. Welke kleur panty is volgens jullie mooi en wat qua schoenen? Ik vind blauw eigenlijk best een lastige kleur met zoiets.. đļ
Lovely83 aardbeitjes ik zou er een zwarte 20 denier panty onder doen, schoenen vind ik afhankelijk van wat je op de rok gaat dragen en om wat voor feestje het gaat
Miek89 aardbeitjes ik zou voor antraciet of donkerblauwe 15 denier panty gaan. Qua schoenen, ligt er aan wat je op de rok draagt.
aardbeitjes Zouden jullie zwarte schoenen aantrekken onder een donkerblauwe rok? Ik wil een shirt en spijkerjasje erop dragen.
Nescio aardbeitjes ligt aan het type blauw, maar ik vind zwart wel kunnen. Ik heb een lange blousejurk in donkerblauw (echt navy), en daar draag ik meestal mijn cognackleurige enkellaarsjes bij. Maar zwart zou ook gaan.
aardbeitjes Nescio ik maak deze week wel een pre-party outfit foto đ Shirt is blauw/paars/roze. Ik heb een zwarte panty gekocht vandaag. Denk dat zwarte hakjes dan het leukst staan
aardbeitjes [verwijderd] mijn man gaat morgen zijn proefschrift verdedigen (PhD) en we hebben een receptie en feest in de avond đ Dankje voor het compliment!
aardbeitjes [verwijderd] heel mooi! Dankjewel voor je vraag. Het was een lange en vermoeiende dag maar heel sjiek om eens mee te maken. Hij is nu doctor đ Het feestje was super en ik kreeg complimenten over de outfit haha
[verwijderd] Ik heb op Black Friday deze jurk gekocht. Gewoon zo als zomerjurk vind ik hem fantastisch. Ben heel blij met mijn aankoop. Nu vraag ik me af of ik hem ook nog zo kan combineren dat ik hem ook in de herfst en winter kan dragen (ben een koukleum ). Iemand tips?
Bloem [verwijderd] leuke jurk! Panty met lange laarzen eronder. Lekker lang vest erop of juist een kort leren jasje. En dan kan je er ook de winter mee door.
Nescio [verwijderd] heel toffe jurk! Ik zou hem in de winter combineren met een trui erover, een panty en laarzen.
Eenkadootje Ik zou er ook een lange mouw wit T-shirt onder doen, hier ook een koukleum. En dan inderdaad een vest erover. Evt een trui, dan zie je enkel de rok.