Nimue Oke plottwist, vandaag de stad in geweest en het witte jurkje nog een keer gepast. Toch weer twijfelen... Uiteindelijk dit jurkje gekocht: Vond deze net iets beter passen bij mijn lichaam. Op de foto lijkt die donkerder, hij is donkerblauw. Welke schoenen/eventueel accesoires kunnen hierbij?
aardbeitjes Nimue wat een leuk jurkje! Ik zou daar rode pumps onder dragen, haren omhoog en zilveren sieraden. Eventueel opvallende oorbellen in de vrolijke kleuren van de bloemen 😃
[verwijderd] Nimue Dit is ook een leuk jurkje! Dat witte jurkje stond je echter ook fantastisch, dus als je budget het toelaat, zou ik die óók nog kopen. 😁 (Niet voor de bruiloft, maar gewoon voor erbij.)
Bloem [verwijderd] precies dit! Prachtig jurkje dit! Die andere twee waren ook heel erg leuk. Kun je ook gerust kopen😀. Qua schoenen een kleur die in het jurkje zit. En die je ook nog goed kunt combineren met kleding die je al hebt.
soepkippetje81 Graag wil ik advies wat ik op deze twee jurken kan dragen als het kouder wordt. Ik kom er zelf niet uit, heb ook nooit zo'n jurken gedragen. Ik draag maat 44/46. Alvast super bedankt.
Eenkadootje soepkippetje81 Voor nu kan je een viscose zwarte bolero erop dragen. Je kan er ook een spijkerjasje erop dragen. gewijzigd door beheer
Eenkadootje Evt een lang zwart vest kan ook, maar die zijn nu nog lastig om eraan te komen. Pas over 2 weken is de najaarscollectie volop verkrijgbaar bij de groothandels. Ik heb je een pb gedaan gewijzigd door beheer
soepkippetje81 Dankjewel voor jullie reacties. Een lang zwart vest heb ik nog hangen. Vind het alleen zonde van de jurken om die erover te dragen. Zwarte bolero is wel iets.
Sevenof9 Eenkadootje je kan toch een foto googlen? [verwijderd] ik zou een zwart vest aan doen. Maar of je van mij mode advies aan moet nemen is de vraag.
Eenkadootje [verwijderd] Hoe lang ben je? Als je langer bent dan 168 dan is een lang vest leuk.(knie lengte) Anders kies je voor een kortere vest Als je het staat zal ik voor de gele variant kiezen. Groen kan ook, groen zal je deze herfst/winter meer zien. Oranje tint, zal ook mooi staan.Kies in elk geval een herfstkleur.
Eenkadootje Ik kan er zo 4 opties laten zien. Maar ja, dat mag niet vd beheerder. en een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Lumihiutale Eenkadootje Wat je wel kan doen is een foto plaatsen van bijvoorbeeld Zalando/H&M oid van het kledingstuk die je bedoeld.
[verwijderd] Eenkadootje Je mag best foto's maken en plaatsen, zolang je er niet bij zegt dat je de desbetreffende kledingstukken in je eigen winkel hebt hangen. 😉
Eenkadootje [verwijderd] De vorige keer zijn ook de foto’s verwijderd. In mijn fotobestand staan honderden foto’s vd groothandel. En dan heb ik het niet over de duizenden foto’s vd groothandels in Parijs, Italië en Spanje.