Hoi forum.
Ik probeerde net deze video te kijken, maar ik kreeg na een paar seconden al best wel vervelende klachten. Hoofdpijn, misselijkheid, verwarring. Nu, ruim een kwartier later, heb ik nog steeds oogruis en een suizend gevoel in mijn hoofd en ik heb echt maar 20 seconden zitten kijken.
Aan het begin van de video wordt gewaarschuwd dat het triggerend kan zijn voor mensen met epilepsie, maar dat heb ik niet. Ik heb wel migraine gehad, maar daar neem ik al ruim een jaar medicatie voor dus die aanvallen blijven uit. Nu zit ik een beetje na te denken over of dat nou een normale reactie is op felle en snelle beelden of dat die migraine toch aangewakkerd kan worden door dit soort dingen. En of migraine en epilepsie dan in elkaars verlengde liggen en hoe zit dat dan allemaal?
Hoe dan ook, over deze videoclip gaat het: https://www.youtube.com/watch?v=N7iVWK2W48o&list=PLMW2zyhLtZiKsbYrh2UbT2qteU3Wz-Et6&index=27
Ben wel benieuwd of anderen ook rare dingen ervaren als ze hier naar kijken en wie er iets weet over hoe dat precies werkt in de hersenen.