Hopsatee Ik moet lachen om je laatste zin 😂.
ik heb zelf in 2014 een cursus mindfulness gedaan. Gelukkig gegeven door een ontzettende nuchtere Groninger en het was ook een individuele cursus. Dat scheelde denk ik enorm. Ik kan helemaal niks met dat vage gedoe. Ik moet weten wat ik aan het doen ben, hoe het werkt, wat het effect is en waarom. Het liefst wil ik ter plekke een wetenschappelijke verklaring inclusief onderzoeksresultaten te horen krijgen 🤓.
Sevenof9 cursus om trainer te worden of om zelf te volgen? Ik combineer het zelf nu ook met wandelen. Ik gebruik dit boek als basis en heb voor het wandelen nu allerlei aanpassingen gedaan

Koekie83 heel goed. Ik werk nu 50-50 als freelancer in een hele grote praktijk en de andere helft thuis in de praktijk. Grote voordeel is dat ik alle nutteloze vergaderingen, beleidsregels etc kan skippen en vooral bezig hou met de inhoud. Thuis dat ik alles zelf mag bepalen. Nadeel vind ik de administratieve rompslomp richting verzekeraars. Dat zijn echt boeven 😬. Ik begin daar nu wel langzaam mijn weg in te vinden, zodat het minder tijd gaat kosten.