[verwijderd] dat klopt zeker. Toen ik thuis was en niet werkte, was ik veel minder kritisch met mijn tijd. Juist veel kritischer qua huishouden. Op het irritante af. Ik voelde de noodzaak toen ook niet, want er was voldoende tijd voor alles. Ik ben nu in vergelijking met toen echt heel bewust bezig met het indelen van mijn tijd. Ik kon vroeger 2 uur bezig zijn met boodschappen doen. Nu bestel ik ze online in 10 minuten. Daar heb ik nog wel 10 voorbeelden van. Ik heb ook echt veel minder tijd dan toen. Ik werk nu 5 dagen per week. Op woensdag en vrijdag enkel onder schooltijd, maar op deze 2 vrije middagen is het wegbrengen naar sporten, dansles, vriendinnetjes over de vloer etc. En ik vind mijn eigen sport ook gewoon erg belangrijk. Overal waar ik tijd op kan besparen is nu waardevol. Als mensen zeggen het kost maar een paar minuten, denk ik altijd hallo alles kost maar een paar minuten en een heel veel paar minuten bij elkaar, betekent voor mij niet kunnen sporten. Sporten is mijn uitlaatklep, dus dikke doei voor de was ๐.
Weet je wat voor mij het relaxte is aan minder tijd hebben, het boeit mij steeds minder. Hoe meer vrije tijd ik heb, hoe dwangmatiger ik word in het huishouden. Ik was toen echt niet gezond bezig en werd toen mega onrustig als iets niet gedaan was ๐ฌ. Nu kan ik het loslaten.