Manque Mijn top 10 onuitstaanbare lui (in willekeurige volgorde): Matthijs van Nieuwkerk, Felix Rottenberg, Yvon Jaspers, Geert Wilders, Donald Trump, Thierry Baudet, Adèle, Halina Reijn, Kiera Knightley, Peter R. de Vries.
Luuz Yvons Jaspers. De rest zap ik rustig weg, maar ik als ik haar zie krijg ik elke keer weer kippenvel. Zal misschien irl best een leuke vrouw zijn, maar ik vind het niks.
Verw8 Die Trump is echt een walgelijk figuur! Begrijp er nog steeds geen hout van dat die ooit president heeft kunnen worden. sylvana met dr rascistische gezeik komt mij de keel uit. Sylvie meis idd zo vreselijk nep en gemaakt, hou ik ook niet zo van. Roelvink vind ik ook niks verder heb ik niet zo gauw een hekel aan iemand.
[verwijderd] Betsy ik kijk zelden naar Nederlandse tv (juist omdat ik ze allemaal verschrikkelijk vind) dus dat is volledig langs me heen gegaan 😶
[verwijderd] Oh is die VI vent al genoemd die vorige week in het nieuws was vanwege zijn uitspraken rondom lgbt? Dat vind ik ook een kwal. Ben alleen zijn naam kwijt.
Zara75 Lumihiutale Ik vond hem altijd erg leuk, tot hij in Idols ging jureren. Toen was ik meteen klaar ermee.
[verwijderd] Ik vind de Kardashians echt ge-wel-dig 😂 echt mijn guilty pleasure 😅😍 Mensen die ik niet zo leuk vind... Lil’ Kleine Laurie (of telt deze niet 😅) Edit: Johan Derksen idd!! Ik zit echt te denken, maar kan zo 1-2-3 niet echt iemand bedenken verder.. wie weet kom ik straks mijn lijstje nog aanvullen 😉
IvyEsmee Ffion Ughhhhh! Ja! Chantal Janzen. Ik krijg de kriebels van haar en haar zogenaamde grappige gedoe. Bah bah.
IvyEsmee Oja en verder kan ik André Hazes jr. ook niet uit staan. Hij wil teveel zijn vader nadoen dus dat kattengejank kan ik niet aanhoooooren. In dat programma van ze (samen met Monique) vind ik ze ook een beetje aanstellen. Altijd maar zeggen hoe zwaar ze het hebben of hebben gehad. Nee, ik vind het niks. Ik moet verplicht meekijken want mijm vriend vind het wel een leuk programma.. en hij vind mijn commentaar vervolgens ook wel leedvermaak. 😂
[verwijderd] Youtan En meisje Djamilla gaat ook al behoorlijk irriteren Jaaaaa, meisje Djamilla! Mijn dochter vindt haar fantastisch, dus ik heb voortdurend dat hysterische geschreeuw om mij heen... En Patty Brard.
Fietsbel Youtan de meiden kijken Meisje Djamila en moet zeggen eerst vond ik het best leuk om mee te kijken, nu lijkt ze steeds meer een trucje te doen. Niet spontaan meer, erg jammer. Glennis Grace vind ik echt niet leuk. Ze komt zo arrogant over.
Ietjuh Wij kijken echt amper Nederlandse tv alleen WIDM en the Voice. Maar die Lil kleine brrrrr echt ik krijg de neiging iedere keer om de tv op mute te zetten zodra hij begint te wauwelen 😑