Lumihiutale Mijn dochter heeft voor haar verjaardag zo'n setje raamstickers maken gekregen. Nu wilde ik die verf er los bij kopen maar ik kom alleen maar verf tegen om echt op ramen te verven. Hebben jullie een idee waar ik die verf kan kopen?
Rietjesbeker Ik heb geen idee wat het is, maar zoek je dit of is dit het nu juist niet? Ik ga af op de omschrijving die zegt dat je er stickers mee maakt. https://www.hobbyshop-online.nl/schilderen/hobbyverven/glass-stickerverf/
Lumihiutale Rietjesbeker Die heb ik inderdaad zien staan maar bij deze is het jammer dat je dan 6 groenkleuren of 6 paarskleuren hebt en niet oranje,roze,blauw etc. Maar ik vrees dat er niet echt iets anders is dus ik ga er even over nadenken.
Jessie80 Rietjesbeker mijn zoon vindt dit ook helemaal geweldig dus ik ga dit in gedachten houden voor december!
Rietjesbeker Lumihiutale je kunt op deze site ook losse kleuren kopen, dan kan je ook zelf een setje samenstellen, misschien is dat dan beter. Want ik zie alleen de startset met rood, groen, blauw, etc.