Dahlia Iemand daar geweest of dichtbij wonend en kan mij wat meer vertellen over de camping en omgeving? Gaan met de caravan als we gaan.
Elise75 Ik ben er 2 keer geweest. Super leuke camping!!! Veel animatie , winkeltje, speeltuintje. Hij is wel veel duurder geworden, erg jammer.... Als alternatief, kijk eens naar westerbergen. Zelfde soort camping, maar stukken goedkoper😉
Youtan Wij zijn er twee jaar geleden geweest, was erg leuk. Ik vind het een beetje vergelijkbaar met de Sprookjescamping (die is iets leuker), wij stonden op het lange veld. Speeltuintjes op de veldjes en leuke kinderanimatie. Leuk zwembad. Gewoon erg leuk dus. De omgeving is Hardenberg, vlakbij Plopsaland en ponypark Slagharen. Maar moet je nu nog boeken voor de zomervakantie? Ik hoop voor je dat er nog plek is.
Dahlia Youtan Ja de laatste week van ons, van 12 tot 17 aug. Dan hebben we voor 350 euro. Hij geeft nu nog aan dat die plek open is dus moet snel beslissen. Laat ik nou geen snelle beslisser zijn als t om vakantie gaat 😬