Marshmallow Lumihiutale nee niet echt last van stress momenteel. Wel 'fijn' dat het herkenbaar is. Gisteren dacht ik 'nou het moet nu wel doorkomen' , hele nacht maandverband ingehad, nou nog niets hoor hahaha.
[verwijderd] Hier ook wachtende. Ik had last van doorbraakbloedingen (ik slik de pil door) en zodra dat gebeurt stop ik om mijn menstruatie af te wachten. Vervolgens gebeurt er nu helemaal niks. Normaal breekt het direct door. Ik loop al dagen met mijn menstruatiecup in. Toch de warmte?
[verwijderd] Marshmallow als vrouwen veel met elkaar omgaan, gaan de cycli toch gelijk lopen? Zou dat ook voor digitale omgang gelden? We zitten gewoon teveel op dit forum π
Marshmallow [verwijderd] whahaha zou wel grappig zijn π kunnen we met z'n allen tegelijk erover klagen π Dan denk ik idd dat het een warmte dingetje is. Ik moet maar rustig (ik ben zo'n ongeduldige tut) afwachten.
[verwijderd] Ik ben het inmiddels al wel geworden (en ook al weer vanaf) maar was ook laat deze maand. Apart, zou dan inderdaad aan de warmte denken.
Robije Ik hou mn cyclus helemaal niet bij dus zou eigenlijk niet weten hoe lang hij duurt π³(ik weet ook echt niet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest). Maar stress en de warmte zijn wel dingen die invloed kinnen hebben op je cyclus.
Marshmallow Ja deed ik eerder ook niet, maar mag geen anticonceptie meer dus dan is het wel fijn om te weten wanneer je ongeveer ongesteld wordt π En ook wanneer je vruchtbaar bent.
Robije Marshmallow ik gebruik ook geen Ac. @Ysabella ik neem mij wel eens voor om t op te schrijven, maar dat vergeet ik en daarna weet ik echt niet meer wanneer t was.
Marshmallow Robije haha ja ik ben ook maar een beetje een controlfreak hoor, weet graag waar ik aan toe ben en wanneer π
[verwijderd] Robije Dit dus. En om dan te achterhalen wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden ga ik in mijn agenda kijken wat voor activiteiten en aspraken ik een paar weken geleden had en proberen te herinneren tijdens welke afspraak/activiteit in ongesteld was, om te bedenken op welke dag ik ook al weer ongesteld geworden was. ππ
iMoeder @Robije , @[verwijderd] en @Ysabella Ik zat vroeger ook te klooien met agenda en vergat het steeds. Nu houd ik het bij in een app. Toch wel handig. Die voorspelt ook zelf wanneer de volgende zou moeten komen. En laat zien wanneer je eisprong is (als je geen ac gebruikt die je eisprong blokkeert).
Ysabella iMoeder die app zou ik ook vergeten. Ik weet altijd precies wanneer mijn eisprong eraan komt en 3 dagen voordat ik ongesteld moet worden denk ik altijd β ik moet binnenkort wel weer ongesteld wordenβ en ja hoor 3 dagen later ben ik ongesteld. Maar geen idee Hoelang mijn cyclus is. π