Kipsate [verwijderd] Dan eventueel een buggy. Of niet, slapen kan ook op 2 stoelen. Mijn zoon van 3 heeft pech, die moet mooi lopen π€. Of als hij papa loef aan kijkt mag hij een stukje op zijn schouders.
[verwijderd] Mijn man moppert elk jaar dat ik teveel meeneem. Jullie zijn gelukkig net zo erg als ik π. Ik heb geen tips, behalve dan dat ik minder kleren meeneem. 1 a 2x wassen in drie weken tijd vind ik niet erg. In het verleden ook wel laten wassen door een wasservice in de omgeving. Wegbrengen en een paar uur later schoon en gestreken weer ophalen.
Luca75 [verwijderd] Oh dat lijkt me echt ideaal! Dastyqueen, krijg je geen kortsluiting van een frituurpan in het appartement? Ik moet zo lachen om die pizarette. Denk dat je stenigen daar :-)
[verwijderd] Toch6 Vulpen Ja ze is in april 3 geworden. Ik heb geen buggy (tenminste alleen een speciale voor in het vliegtuig die zo klein is dat die mee mag als handbagage maar dat is een onding qua rijden en heeft geen ligstand) maar een bugaboo bee op zich een kleine kinderwagen. Op vakantie is het ritme zo anders. Thuis ligt ze vaak voor 18.30 in bed te slapen en op vakantie gaan we meestal pas rond 20.00 uur eten om daarna nog in de stadjes rond het Gardameer te shoppen. Neem hem gewoon mee, als man zijn frituurpan mee mag mag ik de kinderwagen π gebruik ik hem niet zet ik hem na de vakantie meteen te koop.
Youtan [verwijderd] heerlijk als ze nog in die buggy passen! Wij namen hem ook mee toen ze nog drie was. Als ze moe was ging ze erin zitten, trok de kap over haarzelf heen en ging slapen. Ideaal. (Wij hadden een maclaren, wat mis ik dat ding π)
Vulpen Youtan Dat klinkt wel handig dan! Ik geloof niet dat mijn dochter ooit vrijwillig in de buggy is gaan zitten, toch niet voor langer dan 5 minuten.
Miek89 Youtan ja die heb ik ook, ideale buggy! Zoon heeft er zelfs nog ingezeten toen hij 4 was tijdens vakantie. Deed ook zelf de kap naar beneden en ging slapen π€£
Miek89 Ik zou kijken of ze ergens een was-service in de buurt hebben. Hoef je het zelf niet te doen en heb je het gestreken terug π Dan kan je qua kleding ook wat minder meenemen. Als je die kinderwagen compact kan meenemen zou ik het zeker doen. Grillplaat niet meenemen. Koop terplekke een kleine bbq. Kan je daar ook weer achterlaten. Dolce gusto meenemen π anders start je de dag niet goed π€£
[verwijderd] Miek89 die wasservice zoeken is denk ik de beste tip van allemaal! Ook handig vlak voor de terugreis zodat ik thuis maar heeeeeeeel weinig was en strijkwerk heb als we terug zijn.
[verwijderd] [verwijderd] ik vraag het altijd bij de receptie. Vaak kan ik het daar wel afgeven en afhalen. Anders weten ze wel een adresje in de buurt. Nu heb ik weleens het vermoeden dat een slimme receptioniste het zelf doet voor een leuk zakcentje erbij, maar wat mij betreft prima. Als ik het maar lekker schoon terug krijg. De laatste twee jaar heb ik het trouwens mijn man laten doen. Dat werkt ook goed π
[verwijderd] Geen verdere tips, maar heb jij wel eens aan een reallife show gedacht? Ik zou kijken hoor. π€£
Toch6 [verwijderd] De laatste twee jaar heb ik het trouwens mijn man laten doen. Dat werkt ook goed π Hm ik word er meestal niet blij van. Misschien moet ik gewoon geen witte kleren kopen. Hij gooit gewoon alles bij elkaar. En in de droger
[verwijderd] Toch6 ik koop dus geen witte kleren π . Thuis doen we de was ook samen en inmiddels snapt hij dat niet alles in de droger kan. Verder gooi ik zelf ook alles bij elkaar qua kleur. Als tegenprestatie heb ik de auto gewassen (ik doe ook weleens wat ;-)