Ysabella [verwijderd] ja ik vind het ook altijd heel bijzonder en dan de verhalen van het des betreffende familie lid die dit onderanderen doet. Soms zijn de verbindingen van het praten er niet meer door bijvoorbeeld een hersenbloeding, maar de verbindingen in je hersenen en ook de herinneringen( denk bijvoorbeeld ook aan alzheimer) zijn er nog wel en door met muziek te werken prikkel je de hersenen weer om of anderen verbindingen te gebruiken om weer te kunnen praten of nieuwe te maken.
Puzzelstukje Ysabella miss montreal heeft dat toch ook. Ze stottert, maar met zingen heeft ze nergens last van.
Bloem Puzzelstukje revalidatiecentrum is fijn. Heel goed dat hij daar heen gaat en van daaruit naar huis. Ze hebben daar zoveel kennis en expertise en kunnen in korte tijd heel veel bereiken.
Puzzelstukje Bloem ja dat denk ik ook! Plus dat het voor mijn schoonmoeder ook beter is. Ik weet dat zij anders ook alleen maar aan het zorgen en stressen is.
Bloem Puzzelstukje Precies. En ze krijgen ook begeleiding hoe om te gaan met hetgeen er gebeurd is en wat de aandoening voor gevolgen heeft.
Puzzelstukje We gaan er morgen met de kindjes naartoe. Ze willen opa graag zien. En mijn jongste is helemaal gek van ziekenhuizen, infuus prikken filmpjes kijken, gipsen enz. Dus die wilde graag even door het ziekenhuis lopen... ze zag haar kans schoon😆
Puzzelstukje Ondertussen zit hij in het revalidatiecentrum. Moet er waarschijnlijk vier weken blijven. Praten gaat al aardig, maar nu het psychische vlak ook nog... bedankt voor jullie steun! Was fijn om hier het een en ander kwijt te kunnen.
Angel1980 Beetje mosterd na de maaltijd, maar heel veel sterkte met je schoonvader! Goed om te lezen dat hij weer aan het revalideren is.
Puzzelstukje Tantetil het besef begint te komen. Hij heeft het er zwaar mee. Schoonmoeder krijgt vanaf nu wat meer rust dus ook bij haar begint de realiteit in te dalen.