• [verwijderd]

[verwijderd] ja.
Nog maar 2,5 week, dat is veel beter dan de 7 weken die ik anders in onzekerheid had moeten zitten.

[verwijderd] snap ik, ik moest bij de eerste echo van dochter echt huilen, had eerst 2x een miskraam gehad en daarna gebeurde er twee jaar gewoon niks. Dat eerste flikkerende lichtje van het hartje... Tranen met tuiten. Dat wens ik jou ook toe ❀️

• [verwijderd]

Rietjesbeker ooh hoe mooi!
    Dat wens ik iedereen toe, en een heel fijne, zorgeloze zwangerschap ook.
    En alles daarna πŸ™β€οΈ

7 dagen later

Vandaag intake gehad bij de verloskundige, ze heeft ook een echo gemaakt en we zagen een druk kloppend hartje! ❀️
    De volgende afspraak (termijnecho) is 1 augustus, maar eerst gaan we lekker op vakantie!

• [verwijderd]

Mijn man heeft de verloskundige gebeld om advies.
      De misselijkheid is wel te doen op zich maar ik voel me alsof ik pfeiffer heb. ZΓ³ uitgeput, kan niks dan liggen, muziek luisteren en ogen dicht. En af en toe even wat lezen op forum of een boek. En ik app met mijn man omdat zelfs praten me teveel energie kost.
      Maar nou willen ze me toch zien straks en ben ik meteen bang dat ze me weer het ziekenhuis in sturen en ik wil thuis blijven!!!
      Voordeel is wel dat ik waarschijnlijk dan vandaag al een echo krijg, weten we meteen of het (voor nu) goed zit, dat dan weer wel.

• [verwijderd]

Hier een fotootje van onze ienimie!

Links kun je mijn prachtig gevulde darmen zien. Jammie!

• [verwijderd]

Nou, de echo ging niet door want er was een waarnemend verloskundige i.v.m. vakantie. En zij mag geen echo's doen blijkbaar.
          Verder kon ze ook niet zoveel doen dus we hebben de gyn gebeld en die denkt dat het komt door teveel utrogestan, in combinatie met primperan.
          Dus nu nog maar 1x per dag utro en primperan wanneer nodig. En dan de utro afbouwen naar niets meer, wat toch al de bedoeling was.
          Maar de combi valt dus niet echt goed en ik kan ze beter ook niet meer tegelijk nemen.
          Hopelijk helpt het zo en dan volgende week alsnog de geplande echo 😊

[verwijderd] Sorry, ik drukte per ongeluk op "vind ik leuk" toen ik je berichtje las. πŸ˜‰ Wat rot dat je je zo voelt! Hopelijk gaat het snel beter en heb je gauw een mooie echo!

• [verwijderd]

Aries geeft niet joh!
              Ik ben inmiddels helemaal gestopt met de utro en voel me stukken beter.
              Het was dus echt de combi van medicatie waardoor ik me zo rot voelde.
              Nu voornamelijk 's ochtends misselijk en de rest van de dag gaat het wel. Voel het wel maar niet zo heftig meer (danku primperan πŸ˜„).
              En normale vermoeidheid, gelukkig geen uitputting meer.

Nu aftellen naar de echo woensdag 😊

• [verwijderd]

Hopsatee nee eigenlijk niet zo. Ik voel me 24-7 ontzettend ziek. Begin me ook down te voelen door alle hormonen en misselijk/moe/ hoofdpijn.
                Volgende week weer een echo.. Hopelijk is er dan een mooi hartje te zien.

[verwijderd] oh jakkes zeg! Echt die vreselijke eerste weken/trimester dus. Ik kon daar ook zo ziek van zijn. Down voelen is wel heel naar. Heb je ruimte/hulp voor wat rust? Vervelend voor je, hang in there!

• [verwijderd]

Hopsatee overdag niet vanwege R natuurlijk. Als hij slaapt slaap ik ook maar ik word net zo moe weer wakker. Savonds neemt vriend heel veel over (de schat) maar ik voel me even ziek, wel minder down, maar ook niet vrolijk of zo

17 dagen later

Vandaag termijnecho gehad, alles zag er goed uit, maar omdat dochter een laag geboortegewicht had, moet ik naar de gyn voor uitleg over ascal. Heeft hier iemand dat ook gebruikt? Ik moet de uitleg nog afwachten, maar mijn eerste gedachte was 'nee!'