8 juli is het weer zo ver, intake bij de verloskundige.
Ik vind het toch weer spannend, hoop dat ik een stiekeme echo krijg ๐Ÿคซ, maar daar ga ik niet van uit.
Als het goed is ben ik dan zo'n 7,5 week (denk ik, want ik was nogal sneller zwanger dan verwacht, dus niet bijzonder gelet op mijn vruchtbare dagen).

Hoe gaan jullie afspraken, hebben jullie echo's om te laten zien, deel het hier!

(en nu maar hopen dat jullie dit soort dingen willen delen ๐Ÿ˜‚)

• [verwijderd]

Nog niet, maar 22 juli krijgen we de eerste echo! Ik ben dan +/- 8 weken ๐Ÿ˜Š

• [verwijderd]

Pfff en ik pas 19 augustus ๐Ÿ˜ง
Bij de gyn, i.v.m. de utrogestan.
Maar ik bel vandaag of het eerder kan, of dat ik in de tussentijd anders alvast naar de verloskundige kan.
Want ik wil wel optijd weten of het goed zit, niet dat we pas dan (dan ben ik ong. 12 weken) kunnen zien of alles goed is.
Ik ben de curretage nog niet vergeten ๐Ÿ˜–๐Ÿ™

@[verwijderd] vragen staat vrij toch! Hoop voor je dat het kan!

Hier heb ik woensdag een termijnecho. Ben dan precies 12 weken.
Met 9 weken al een echo gehad. Dit is standaard hier, eerst een echo, dan intake verloskundige en daarna gesprek met een gyn. Zij beslissen dan onder wie je komt te vallen.

En morgen counselingsgesprek voor de Nipt.

Ik had 2 weken terug een vitaliteitsecho (standaard hier voor de intake bij de vk) en morgen de termijnecho! Heb al helemaal zin om weer te mogen spieken.

• [verwijderd]

Ja, gelukt!
17e tussen-afspraak bij de verloskundige, afspraak bij de gyn blijft staan maar daarna zal ik verder bij de verloskundige blijven.
Ik hoop zรณ hard dat alles nu goed zit!!! ๐Ÿคž๐Ÿ€

• [verwijderd]

[verwijderd] ja.
    Nog maar 2,5 week, dat is veel beter dan de 7 weken die ik anders in onzekerheid had moeten zitten.

[verwijderd] snap ik, ik moest bij de eerste echo van dochter echt huilen, had eerst 2x een miskraam gehad en daarna gebeurde er twee jaar gewoon niks. Dat eerste flikkerende lichtje van het hartje... Tranen met tuiten. Dat wens ik jou ook toe โค๏ธ

• [verwijderd]

Rietjesbeker ooh hoe mooi!
      Dat wens ik iedereen toe, en een heel fijne, zorgeloze zwangerschap ook.
      En alles daarna ๐Ÿ™โค๏ธ

7 dagen later

Vandaag intake gehad bij de verloskundige, ze heeft ook een echo gemaakt en we zagen een druk kloppend hartje! โค๏ธ
      De volgende afspraak (termijnecho) is 1 augustus, maar eerst gaan we lekker op vakantie!

• [verwijderd]

Mijn man heeft de verloskundige gebeld om advies.
        De misselijkheid is wel te doen op zich maar ik voel me alsof ik pfeiffer heb. Zรณ uitgeput, kan niks dan liggen, muziek luisteren en ogen dicht. En af en toe even wat lezen op forum of een boek. En ik app met mijn man omdat zelfs praten me teveel energie kost.
        Maar nou willen ze me toch zien straks en ben ik meteen bang dat ze me weer het ziekenhuis in sturen en ik wil thuis blijven!!!
        Voordeel is wel dat ik waarschijnlijk dan vandaag al een echo krijg, weten we meteen of het (voor nu) goed zit, dat dan weer wel.

• [verwijderd]

Hier een fotootje van onze ienimie!

Links kun je mijn prachtig gevulde darmen zien. Jammie!

• [verwijderd]

Nou, de echo ging niet door want er was een waarnemend verloskundige i.v.m. vakantie. En zij mag geen echo's doen blijkbaar.
            Verder kon ze ook niet zoveel doen dus we hebben de gyn gebeld en die denkt dat het komt door teveel utrogestan, in combinatie met primperan.
            Dus nu nog maar 1x per dag utro en primperan wanneer nodig. En dan de utro afbouwen naar niets meer, wat toch al de bedoeling was.
            Maar de combi valt dus niet echt goed en ik kan ze beter ook niet meer tegelijk nemen.
            Hopelijk helpt het zo en dan volgende week alsnog de geplande echo ๐Ÿ˜Š