Wat een droeftoeter is die gene dan zeg. 🤮

Inderdaad op die manier via web whatsapp. Kijk ook even in de instellingen van je telefoon zelf. Mijn schoonzusje heeft ook zoiets gehad en na onderzoek bleek dat iemand haar reservekopieën steeds terugzette op een ander toestel. Via instellingen kan je apparaten afmelden.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat een ..... zeg!! Het zou echt nooit in mij opkomen zoiets te doen.

Dank jullie wel! Ik heb het uiteindelijk gevonden... Waarschijnlijk door de paniek gewoon niet goed gekeken ☺️

• [verwijderd]

Deliana

Ik ook niet, hoe heb je het door gehad?

[verwijderd] bepaalde zaken waren iets te toevallig zeg maar. Wanneer ik met iemand over een onderwerp sprak, kreeg ik daar in ene dezelfde dag nog vragen over.

De eerste keer is het stom toeval, de tweede keer wel heel toevallig, de derde keer ga je echt twijfelen.... en vandaag kreeg ik een app met iets wat ik 5 minuten ervoor letterlijk zelf naar iemand anders had geappt.

Deliana en vandaag kreeg ik een app met iets wat ik 5 minuten ervoor letterlijk zelf naar iemand anders had geappt.

Dan ben je ook wel behoorlijk dom. Dan val je toch meteen door de mand? 🤦

• [verwijderd]

Deliana

Die is wel echt helemaal de weg kwijt en ook gewoon dom

• [verwijderd]

Deliana oh men, hoe dom kan je zijn.

• [verwijderd]

Deliana

Zou voor alles een nieuwe gebruikersnaam aanmaken etc
        Evt facebook enz wachtwoorden veranderen

Deliana zou inderdaad alle wachtwoorden aanpassen, ook van Apple id en Apple store enzo. En evt je beveiligingsvragen ook!

Deliana Heb je de iPad wel afgemeld als apparaat in je Apple ID?? Zoniet kun je nog wel meer ongein verwachten. En inderdaad; veranderd je wachtwoorden eerst!

iMoeder Heb je de iPad wel afgemeld als apparaat in je Apple ID?? Zoniet kun je nog wel meer ongein verwachten.

Nee... 😒 Het wel echt een oude die al 2 jaar ongebruikt in een lade lag.... maar ik ga er vanavond meteen naar kijken, dank je wel!

En inderdaad; veranderd je wachtwoorden eerst!

Ja, dit heb ik wel direct allemaal geregeld!

Echt misselijkmakend! Is die persoon erop aan te spreken? En dat je dan ook die tablet helemaal leeg kan maken? Alle tips zijn denk ik al gegeven verder, sterkte

Deliana Als de iPad nog aan je Apple ID zit kun je hem op afstand wissen. Dan kan die andere persoon er niks meer mee. Verander eerst je wachtwoord, daarna wissen en los koppelen.

Deliana meegenomen? Heb je hem verkocht/weggegeven of was hij gestolen?