Schuurpapier Heb ook al gratis laminaat gescoord van net 1,5 jaar oud, incl ondervloer en plinten. Heujjj! Nu nog het huis π
Tantetil Schuurpapier ik hoop dat het huis binnen goed afgewerkt is. Dat je er niet zoveel aan hoeft te doen. Of moet al het behang en zo er ook af?
Schuurpapier Tantetil Ik heb geen idee! Het is huis is pas bijna een jaar oud! Woensdag is de bezichtiging!
[verwijderd] Schuurpapier Ben benieuwd of je buren je dan nog steeds met open armen verwelkomen! π
Schuurpapier Louelle81 Ik probeer voor die tijd te gaan slapen en m'n wekker te zetten π€£ vandaag ook al vanaf 04u50 wakker doordat ik er niet meer van kan slapen. Dus ben wel moe π
Huggybird Schuurpapier ooooohh joh ik vind het al spannend!!! Hoe moet dit voor jou zijn!!!!!π±π€ͺπ±π³
Kipsate Schuurpapier nog steeds eerste? Ik ga heel hard duimen, hoe zuur als het op het laatste moment dan nog weggekaapt wordt. Super spannend en wat een rust zal dat geven π€π»
Schuurpapier Kipsate Ja kan toch bijna niet zou je denken. Maar ik ben iemand bij wie dat zou gebeuren π€£ Nog steeds 1e ja!