• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Misschien zit hier iets tussen?

Owen
Ezra
Sasha
Charlie
Tomas
Sam
Dex
Morris
Misha
Nathan
Seth
Luca / Lucas
Noah
Jesse
Abel
Bodhi
Cas
Levi
Kaj
Ilias
Tigo / Tygo
Evan

Leah
Isa
Mila
Scottie
Lucy
Lore
Ivy
Liz
Lou
Eva
Jade
Noa
Mikki
Romy
Julia / Julie
Luna
Ezra
June
Jules
Zoey
Lorin
Zara
Liza
Lexie

• [verwijderd]

Bij de mooie meisjesnamen die jullie nu hebben wil ik graag Norah nog even toevoegen.

Voor jongens
Ik vind Nolan heel gaaf.

(Ik zie een patroon in mijn smaak 😋)

• [verwijderd]

Toch6 Nice! 🤣

• [verwijderd]

Kipsate ben/ Benjamin vind ik ook heel leuk! Maar zo heet mijn andere broertje, haha 😆

• [verwijderd]

Op ons lijstje staat nu voor een jongen Maxim/Maxime (roepnaam wordt dan Max 🙂 ) en voor een meisje Nina.

Nooit gedacht ooit een jongensnaam te kunnen vinden, haha. 😁

• [verwijderd]

Oooe @[verwijderd], jouw eerste lijstje met meisjesnamen is helemaal mijn smaak 😄
      Ik fantaseer alvast mee, heb ook al wat leuke jongensnamen langs zien komen maar dat wordt hier een stuk moeilijker hoor.
      Na drie jongens, die allemaal drie namen hebben, blijft er weinig meer over 😅

• [verwijderd]

[verwijderd] poeh, 3 namen p.p.! 😅 Dan moet het maar een meisje worden hoor! Haha

• [verwijderd]

[verwijderd] haha ja helemaal mee eens 😜
          Maar nog een jongen is net zo leuk hoor, alleen moeten we dan wel extra creatief worden 😅

8 dagen later
          • [verwijderd]

Gefeliciteerd!!
          ik wilde maxim(-e) schrijven maar zie het al op je lijstje staan!
          verder
          Alex(-Andre)
          Nathan
          Lucas
          Anton/Antoine
          Mathis

6 maanden later
          • [verwijderd]

• Bijgewerkt

@[verwijderd] Ik meende me al te herinneren dat jij een heel oud namen topic had! Heb hem gevonden en gebruik hem even, om dat andere topic niet te kapen.

Remi
          Jannes
          Maxim ❤
          Leon
          Felix
          Jannic(k)/Yannic(k)
          Franc/Franck/Frank
          Dennis
          Louis
          Marcel
          Aryan
          Damien
          Mathis/Matiz ❤
          Alain ❤
          Linus
          Tibo/Thibault ❤
          Alec
          Christof
          Emile
          Patrick
          Anis ❤
          Dion
          Hugo
          Jasper
          Joël/Yoel
          Justin
          Martin
          Lucien ❤
          Ludo
          Marceau
          Michel
          Marlon ❤
          Ollie

• [verwijderd]

Remi - Heel leuk! Waar ik bang voor ben is dat ze in Nederland denken aan 'In zijn remi' = in zijn eentje. Toen ik tiener was werd dit veel gezegd wanneer iemand alleen was.
          Maxim - Heeft een tijdje op de lijst gestaan maar ik vind hem iets te serieus voor ons. Wel mooi.
          Felix - Vind ik erg leuk, vriend helaas niet.
          Alain - ook erg leuk (op z'n Frans) maar zo heet een familielid al helaas.
          Tibo/Thibault ❤ - 1 van mijn favorieten, maar mijn vriend heeft hem helaas afgewezen.
          Patrick - zo heet de baby nu omdat we het zo'n verschrikkelijke naam vinden. Robbie heette Kevin tijdens de zwangerschap xD
          Hugo - Vind vriend erg leuk, maar ik niet.
          Jasper - vind ik een hele leuke naam. Casper is nog leuker, maar vriend denkt dan aan Casper het spook. zucht.
          Joël/Yoel - leuk. Helaas heb ik een ex met die naam 😛

.. Ik heb Remi op het lijstje gezet 😃

Matti / Mattias
            Axel
            David
            Simon
            Oscar
            Dante
            Beau
            Luc / Lucian
            Filip
            Mika
            Luka
            Eden
            Sem / Sam
            Lev
            Milo
            Quinn
            Abel
            Jamie
            Lucas
            Jules
            Julian
            Kaj
            Ezra
            Louis
            Ruben
            Tim
            Reza
            Finn
            Seth
            Owen
            Jesse

• [verwijderd]

[verwijderd] Waar ik bang voor ben is dat ze in Nederland denken aan 'In zijn remi' = in zijn eentje. Toen ik tiener was werd dit veel gezegd wanneer iemand alleen was.

Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Man heeft die uitdrukking ook nog nooit gehoord. Ik denk hoogstens aan de Remi van Alleen op de wereld. Bedoel je dat?

• [verwijderd]

[verwijderd] Casper is nog leuker, maar vriend denkt dan aan Casper het spook. zucht.

Mijn man heeft ook bij werkelijk élke naam een of andere vage associatie, waardoor die naam afgekeurd werd. 😡 Zelfs Tim werd afgekeurd, want dat deed hem denken aan het zielige manke jongetje uit A Christmas Carol. 😖 Ja joh, als jij alles leest wat los en vast zit, kom je wel eens wat namen tegen!

• [verwijderd]

[verwijderd] misschien dat het daar vandaan komt? Ik kende een Remi en die werd wel eens geplaagd om zijn naam omdat het dus slang is voor alleen.