Vulpen [verwijderd] Ja met kou slapen is vreselijk ja... Wij houden trouwens 's nachts de ramen dicht uit angst voor muggen. Laatst hadden we er toch 1 en werd ik gek van het gezoem. Tot mijn vrouw ook boven kwam, toen was het direct stil. De volgende ochtend bleek waarom, ze is totaal lek geprikt. Mij hoeven ze nietπ
Ysabella Ik denk trouwens dat het bij ons op zolder richting de 40 graden gaat.π± Ik kwam daar net even om de ramen open te zetten, daar is het echt niet uit te houden.
Diazz Het was hier vandaag rond 22:30 uur beneden 21, boven en zolder 23-23,5 graden. Wel dankzij de aircoβs. Vanmiddag bij thuiskomst was het in de woonkamer 24,5 graden, viel op zich ook nog wel mee. Boven stuk warmer.
Miek89 Toen ik naar beneden kwam was het 25.6 Alles open gedaan en nu is het al 24.3 π en dat binnen een uur π
Luuz Heb nu alles beneden en boven tegen elkaar open staan en het is gezakt naar 25 graden. Ik ga straks werken dus kan alles weer dichtgooienπ
Honkeytonk Hier ook alles open gezet! Vannacht om 3 uur ofzo haha al afgekoeld naar 28 boven en 26 beneden! Gelukkig vrij vandaag dus doe pas alles dicht als het buiten rond de 25 gaat zijn. Heerlijk ff frisse lucht
Pietje1987 Beneden is het nu 22 graden ππ lekker temperatuurtje om thuis te kunnen werken. Boven blijft het nog een beetje hangen, maar ik kan alles open houden.
[verwijderd] Ik wil nog even de tip delen dat er horren voor een raam met raamijzer bestaan. Simpel met een rits.
[verwijderd] Honkeytonk jazeker. https://dabo-design.nl/horren/ Het enige nadeel vind ik, het werkt met magneetjes. Die zijn net niet de kleur van het kozijn. Maar comfort gaat bij mij boven mooi π
[verwijderd] Honkeytonk voor ons ook. Ik ben allergisch voor muggen en ze vinden me erg lekker dus wij sliepen altijd met de ramen dicht. En nu! Geen mug meer in huis π
1986Lynn Elsie89 Nou inderdaad he. Ik woon in de Achterhoek, is hier vaak wel warm tov andere delen van NL. Ben er vanochtend om kwart voor 6 uitgegaan om alles open te zetten. Wordt nu alweer warm buiten. Is wel afgekoeld tot 24 binnen.
Elsie89 1986Lynn Hier nu 19 buiten. Heb alles open staan en is nu 24.5 binnen. Ook nog geen zon te zien maar die schijnt nog te komen vanmiddag. Randstad hier
Sevenof9 Het was vanmorgen 22,5 binnen. Boven is het veel warmer, daar koelt het moeilijk af. De overloop is prima te doen maar onze slaapkamer blijft gewoon warm.
Marshmallow Wow al afgekoeld tot 26 graden, wel een halve graad minder nadat de ramen al open hebben gestaan sinds gisteravond π