Honkeytonk En vind het leukste als er een enorm bouwval is aangekocht waar die mensen helemaal bleek van worden
Haha ja hoe harder in paniek hoe leuker 😆
Dit kan niet meer he, voor minder dan 4 ton mag je niet eens meer mee doen 😳
Wel jammer, een paar jaar geleden was er een stel uit Waalwijk die in verhouding tot de rest echt een klein budget hadden en waarbij vrienden en familie werden opgetrommeld om te klussen. Dat vond ik ook echt wel leuk als afwisseling.
Ik vind het ergens ook wel leuk dat ze dit seizoen wat harder zijn (niet wat betreft de inkomenseis, maar veel meer consessies moeten doen) want het werden wel verwende nesten de afgelopen jaren. Ze kregen het kasteel wat ze wilden hebben vaak ook nog, nu worden ze wat meer op hun plaats gezet.
Vulpen meer risico loopt dat je naast nare mensen komt te wonen
Maar dat heb je nu ook.. die huizenmarkt gaat zó snel dat je echt geen tijd meer hebt om je potentiële buren te ontmoeten, want tegen de tijd dat je daar hebt aangebeld is het huis al verkocht..
Volgende week lekker weer kijken! Ik heb hem al gezien, superleuk stel, geweldig huis.
Alleen qua styling vond ik het voor het eerst echt tegenvallen, maar ik ga er maar vanuit dat het nog verder aangekleed gaat worden met eigen spullen 😬