Vulpen Hoezo doen mensen hieraan mee? In hoeverre kunnen ze input geven waar ze willen wonen en wat voor huis het moet zijn? Ik zie ze nu langs allerlei huizen rijden maar ze mogen niet kiezen welk?
omdat ze geen huis kunnen vinden en ze geven vooraf aan aan de makelaar wat hun zoekgebied is en wat hun eisen zijn (Grootte, tuin, aantal kamers etc etc. daarnaast ook deze wijken/plaatsen wel en deze niet).
Het stukje wanneer ze langs alle huizen rijden, dan zitten ze in hun bedenktijd, het huis is al gekocht en zij hebben getekend , dan hebben ze een puzzeltocht en in 1 van die huizen gaan ze wonen.
Het gemeubileerde huis bestaat voor een groot deel al uit eigen meubels en spullen
en wat @[verwijderd] zegt, een deel van eigen meubels hebben ze weg gedaan en is nieuw voor in de plaats.
En het hangt van sponsering aan elkaar. Ik snap ook wel dat ze een lelijke keuken eruit halen en een nieuwe voor terug zetten, dat doen heel erg veel mensen. en in dat programma heb je een nieuwe keuken voor 2x knipperen zeg maar.
Wij hebben toen we een huis kochten enkel de fundering en de helft van de voorkant laten staan 😉. Maar de badkamer bleef op dezelfde plek en toch hebben wij dit helemaal vervangen omdat hij voor ons niet mooi en we vonden het een rare indeling.
[verwijderd] oh ik vind het een heerlijk programma, ben er verslaafd aan 🙈
ik ook! ondanks dat het van sponsering aan elkaar hangt, vind ik toch leuk wat Bob altijd weet te verbouwen. Van krot tot prachtig huis. En vind het leukste als er een enorm bouwval is aangekocht waar die mensen helemaal bleek van worden 😉 haha. (en we weten natuurlijk dat het bijna altijd wel weer goed komt. Hoewel op de belg, daar had een stel het 2 weken later ofzo weer te koop gezet!)
En vind het toch ook wel vet, dat je gewoon blind koopt. Of zoals vorige week, blind verbouwd voor bijna 2 ton!