Marshmallow Ik ga zo lekker op de bank zitten met een dekentje en genieten van Love actually π¬ En daarna misschien nog een kerst film.
Pietje1987 [verwijderd] dat was ook mijn plan maar heb de hele avond Two Point Hospital zitten spelen πππ vanavond weer
Bloem Hier staat AndrΓ© Rieu erop. Kerstconcert in Londen. Mijn schoonmoeder houdt daar van. En aangezien zij nu hier alleen is omdat schoonvader in het ziekenhuis ligt doen we dit maar ff.
[verwijderd] Toch6 Ik vond het echt leuk! Ik had niet verwacht dat amateurs zulke leuke dingen zouden kunnen bouwen! En ook ontroerend hoe ze die kindertekeningen tot leven brachten.
Vulpen Toch6 Niet zeggen wie, ik moet het nog afkijken! Gisteren wel een stukje gezien, was leuk π
[verwijderd] Vulpen Vertel je me even wanneer je het gekeken hebt? Dan kan ik mijn reactie op @Toch6 weer terugplaatsen.
Vulpen [verwijderd] Toch6 Ik kon me wel vinden in de uitslag! Vond wel de ene tekening duidelijker dan de andere π
Toch6 Vulpen daar zat zeker veel verschil in. Misschien dat ik daarom deze winnaars ook minder vond, te makkelijke tekening om wat mee te doen. En het trok gewoon niet mijn aandacht