Hopsatee Nescio Mwah wel wat dingen maar in zijn algemeenheid niet. Ik heb de hele nacht gedroomd over kansarme kinderen π₯Ί
Nescio Hopsatee ik heb de trailer gekeken, dat was al te veel βΉοΈ het lijkt me een prachtige film, maar alles wat met kinderen te maken heeft kan ik gewoon niet kijken.
Hopsatee Nescio Nee ik eigenlijk ook niet maar omdat het zo mooi was toch gedaan. Maar ik moet er nog steeds aan denken π¬
[verwijderd] The breakfast club met de meiden. Is voor mij ook al zo lang geleden dat ik me alleen nog herinner dat ik het toen een steengoede film vond π
Manque Ik ben het 2e seizoen van Ik durf het bijna niet te vragen aan het bingen. https://www.npostart.nl/ik-durf-het-bijna-niet-te-vragen/BV_101391017
Jessie80 Zojuist the handmaid's tale gekeken van afgelopen maandag. Nu op telefoon met classic albums van NPO3 op de achtergrond.
[verwijderd] Jessie80 Zojuist the handmaid's tale gekeken van afgelopen maandag. Huh, het nieuwe seizoen is er toch nog niet? π€
Jessie80 [verwijderd] nee, bij fox zenden ze nu seizoen 2 uit. Komende week de laatste afleveringen. En dan blijkbaar later dit jaar nog seizoen 3.
smax [verwijderd] o leuk! Dank voor de tip. Hier een aantal fans. Volgende week terugkijken, want om half acht slapen er al een paar hier π
Vulpen [verwijderd] Ik ben dit nu met zo veel plezier aan het kijken. Wilde 'm net hier tippen βΊοΈ