Tantetil 2littlemonkeys oh die ga ik terugkijken! Leek mij vroeger ook geweldig tot ik tijdens mijn studie op een advocatenkantoor ging werken en zag hoe hard werken het was en met wat voor soort clienten je te maken krijgt, toen ben ik werk in een andere richting gaan zoeken.
2littlemonkeys Tantetil het type daad is wat mij toen heeft doen afhaken. Toch lijken de advocaten in het programma zich daar niet zo druk om te maken. Ik vond het ook een stel interessante types bij elkaar zo.
[verwijderd] Ik ben bezig met het 3e seizoen van Handmaids tale, maar moet tussen de afleveringen door even switchen naar iets anders, vind het toch best zwaar. Net een stuk over dickpics zitten kijken op net 5, was niet veel beter.
Tantetil [verwijderd] hee ik kijk nu naar die dickpics, kwam na strafrechtadvocaten. Maar krijgen we ze nog te zien of praten ze er alleen over?
2littlemonkeys Tantetil echt iets totaal anders: adviseur intensieve dienstverlening bij UWV (re-integratie voor mensen die deels arbeidsongeschikt zijn). Jij bent wel aan de juridische kant gebleven?
Tantetil 2littlemonkeys ooh dat lijkt mij erg erg interessant werk. Met strafrecht niks meer gedaan, maar werk nu op het gebied van vreemdelingenrecht.
2littlemonkeys Tantetil ook leuk toch? Lijkt mij heel gecompliceerd. We kunnen wel een dagje ruilen van job 😜