Vulpen Great British Sewing Bee (zonder in slaap te vallen want ondertussen op de laptop geblogd...) Even tot hier
Hooyo-shimbir Laatste stuk van the hobbit an unexpected journey met dochter, gister eerste stuk gekeken. Zo gezellig samen
[verwijderd] [verwijderd] haha heb jij een bullshitbaan? Zag de baan van mijn man ook voorbijkomen đ. Denk dat het niet zo zwart-wit is maar er zit zeker wel een kern van waarheid in. Het was echt interessant in ieder geval.
[verwijderd] [verwijderd] ja ik denk dat ik een bullshitbaan heb. Een leuke, maar de wereld draait ook door zonder mijn werk.
2littlemonkeys Kees van der spek ontmaskerd. en nu wil ik weten wie die andere vieze Hollandse pedo smeerlap met hoge functie is... đĄ
Hopsatee Ik heb de laatste aflevering the walking dead gekeken (eindelijk weer een goed seizoen) en 3 afleveringen Workin moms waar ik nu dus jammergenoeg doorheen ben..
Sneeuwvlokjes Hopsatee ja idd, eindelijk weer eens een goed seizoen. Die Alpha is een fascinerende vrouw. En die koppen op die stokken brrrr. Had alleen de laatste aflevering wel iets spectaculairder verwacht. Nu weer wachten tot het najaar...