iMoeder Goeie move, om het ouders hoekje om te dopen tot 'De Volwassenen'. Ik denk dat dat voor veel mensen wat inclusiever voelt.
Manque iMoeder Goeie move, om het ouders hoekje om te dopen tot 'De Volwassenen'. Ik denk dat dat voor veel mensen wat inclusiever voelt. Ja, ik merkte dat er veel in de Koffiecorner terecht kwam dat ook elders ondergebracht kon worden, maar niet daar geplaatst werd. Ik vroeg me af of dat door het woordje 'ouders' kwam.
Jaime @[verwijderd] Jo79 wil zich ook aanmelden maar krijgt geen activatiemail. Heeft aangemeld met gebruikersnaam Jootje.
Jaime @LucP in het subforum 'de gezondheid van je kind' mis ik de button om een onderwerp te starten. Of kijk ik er zo langs? ๐
Manque Jaime @LucP in het subforum 'de gezondheid van je kind' mis ik de button om een onderwerp te starten. Of kijk ik er zo langs? ๐ Je hebt gelijk! Bizar...
LucP Jaime Klopt helemaal, is inmiddels opgelost! Bugs voortaan aub wel rapporteren in het nieuwe feature topic
iMoeder Hey wat top zeg!! Ik wilde net een topic openen met de vraag of hier over politiek en religie mag worden gesproken. Maar zie dan die net is toegevoegd! Super @[verwijderd], ik vond ook dat altijd een enorm gemis (en niet nodig).
Manque iMoeder Ja, ik had hem er vanmiddag al op gezet ๐ Alleen nog geen omschrijving bij gedaan. Maar ga je gang. Bijt het spits af!
LucP Diazz Ik heb 't bericht even verwijderd, het is een bekende bug die al gerapporteerd staat in het juiste topic.
Luuz Diazz deze bug is bekend. Als het goed is verdwijnt het woord โverwijdertโ vanzelf weer en staat er de volgende keer dat je kijkt weer je gebruikersnaam. MSocht je weer iets tegenkomen mag je het in het in het daarvoor bestemde topic plaatsen. Zie link ๐https://allesvoordekids.nl/d/77-nieuwe-features/111