Manque iMoeder Verder, hoe spreken we beheer/moderators aan? Is hier ook een @beheer? (Nee dus) Beheer zijn @LucP en ik. Luc gaat wel kijken of hij @-mentions kan maken voor beheer in het algemeen. Mods kun je herkennen aan hun paarse icoontje, maar je kunt een bericht ook rapporteren met het zwarte vlaggetje onder de 3 bolletjes rechts onderin een bericht. Dan onderneemt de mod die op dat moment online is, actie.
Betsy Ik stel me dus nu helemaal voor dat Manque en LucP in een soort van commando centrum zitten met headsets op. Operatie “Nieuw forum” krijgt groen licht. Go go go! “Luc, zie je die vraag over content aanpassen? Ja Manque, ik zie hem ik ga er op af! Leg jij dan even aan de troepen uit hoe het citeren werkt? Dan zorg ik ondertussen voor koffie....” 😂
LucP iMoeder Zodra iOS z'n smiley-pakket open source gooit zal ik ze voor je veranderen (want ik ben het met je eens) 😉 Voor nu hebben we simpelweg niet de rechten om die emoticon-set te gebruiken 😀
iMoeder LucP iMoeder Zodra iOS z'n smiley-pakket open source gooit zal ik ze voor je veranderen (want ik ben het met je eens) 😉 🤣 🤣 Apple en open source.....righttt. Okay, ze doen tegenwoordig wel een poging....
LucP Betsy Komt dicht bij de waarheid. Al denk ik dat je 't je nét iets te hollywood voorstelt. Zie post van @Manque 😀
iMoeder Nou nu is het official hoor. De site op mn Mac geopend, als favoriet gebookmarked en die bookmark bovenaan gesleept. I'm here to stay. Kan niet meer stuk nu.
Sevenof9 iMoeder Ik moet nog wel even wennen aan de Android versie van mn smilies 😂😂 Sommige zijn wel grappig maar de meeste vind ik lelijker. 🙈🤭 Ik heb android maar op mijn telefoon zien ze er ook anders uit hoor! Ik vind ze ook raar, maar wel grappig 😛
iMoeder Is Iertje er al weer? Ik kreeg altijd een beetje honger van die sushi avatar. Maar die mis ik toch. 😃
Sevenof9 Qwerty123 Oh wat leuk dat je hier ook bent Qwerty!! Daar hoopte ik al op. Nu Layali nog of is die er ook al?
Meca Wauw, wat een mooie binnenkomer! Thnx Imoeder voor het doorgeven! Heel veel succes LucP en Manque, in zo’n korte tijd al een prachtsite neergezet! 🎉 Nu zoeken waar ik mij netjes voor kan stellen 🤓
Manque Sweetl Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe stuur ik een pb @Manque ? Deze functie is helaas nog niet beschikbaar 🙁 Hier kun je zien met welke nieuwe features @LucP bezig is te realiseren voor deze site: https://allesvoordekids.nl/d/77-nieuwe-features
Honkeytonk wow op de pc ziet hij er nog vetter uit! (ja sorry hele weekend op mobiel gekeken en nu op mijn werk even de favorieten gewisseld en hier meteen maar ingelogd! ) echt top!