Haha nee niet echt he, het geeft een hoop rotzooi.
En ik heb nogal eens last van verstopping en moet dan extra mijn best doen op het toilet zeg maar, en dan vallen die bolletjes er weer uit. Dus daar moet ik ook rekening mee houden, anders heb ik er nog niks aan.
Ik reageer normaal trouwens ook heel heftig op medicatie, eigenlijk alles wat chemisch is (behalve ibuprofen gek genoeg) en het valt mij inderdaad met de utro erg mee.
Ik ben vannacht wel wakker geworden met een rare, rommelende maag, net als ik gisterenmiddag had maar over het algemeen voel ik me nog best oke.
Het is alleen heel naar dat ik, wanneer ik me fysiek niet goed voel, ook psychisch meteen in de stress en angst schiet.
Ik kan daar dan helemaal in wegzakken en als ik me fysiek weer beter voel, houdt dat ook weer op.
Heel raar en naar ook ๐
Maar wat ik al zei; normaal heb ik rond deze termijn al last van allerlei kwaaltjes en dat is nu heel anders. Ik ben in totaal 7 keer zwanger gewest, waarvan de laatste keer een tweeling was en elke keer merkte ik het al aan mijn lijf vรณรณr ik een test deed.
Bij de oudste voelde ik me over het algemeen het beste, vooral emotioneel maar het was ook een heel rare tijd waarin er heel veel gebeurde. Ik had dus geen tijd om stil te staan bij kwaaltjes.
Maar nu voelt het heel anders, al dan niet door de utro.
Ik zit vooral beter in mijn vel (behalve als ik me ziek voel), ben opgewekter en opgeruimder en vrolijker en vooral overal blij om en mee.
Heel fijn, dat is zo lang geleden maar ook wel erg opvallend.
En het wijst er voor mij maar op dat het inderdaad een hormonenkwestie was, die elke cyclus opnieuw terugkwam (alles wat ik in mijn eerste post al schreef). Daarom kon ik de cirkel ook nooit doorbreken; dat is onmogelijk als het elke maand gewoon weer terug komt.
In ieder geval hoop ik dat ik me zo mag blijven voelen, dat ik een heel fijne en zorgeloze zwangerschap mag hebben ๐ค๐
En die paar bijwerkingen gaan vanzelf over met een paar dagen ๐