[verwijderd] Vorige maand zijn we een dagje naar Zandvoort gegaan. We hebben daar een strandtent gevonden waar je met de tafel/loungeset recht aan het strand zat. Echt heerlijk. Nu willen we morgen weer een dagje strand doen, maar zandvoort is echt ver rijden. Woe heeft er nog tips voor een leuke soort gelijke strandtent. Dus niet zo eentje op palen.
Deliana [verwijderd] waar in de buurt? Wijk aan zee heeft er genoeg, maar dat is waarschijnlijk ook te ver rijden?
[verwijderd] Hopsatee we zaten een paar weken geleden bij Habana in de buurt van kijkduin. Vandaag was het uiteindelijk Neeltje Jans, maar wat een vergane glorie is dat zeg 😳.
Hopsatee [verwijderd] Oh ja is dat zo? Ben ik ooit zelf als kind geweest toen ik 10 was dus beetje lang geleden! Noordwijk vind ik zelf ook altijd leuk al moet ik daar nodig weer eens heen (lang gewoond maar ook lang niet meer geweest)
Youtan Heel Scheveningen staat er vol mee! Welke omgeving zoek je? In Bergen aan zee staat er ook een mooie strandtent met tafels in, aan het zand. Of Hoek van Holland, ook genoeg zaakjes met grote terrassen op het strand.