Manque Tantetil Wil je het zo rustig houden of wil je met je kleed juist een statement maken? En wat vind je fijne kleuren in je interieur? Verder, over de afmetingen: Een kleed is niet snel te groot, wel snel te klein!
Tantetil Manque nouuu ik heb zitten googlen maar duidelijk niet op de goede zoekterm. Wat handig! Ik denk wel een beetje rustig houden. Maar ivm knoeiende kinderen niet iets te licht. Ik had zoiets (de eerste) in gedachte maar man vindt het niet zo. De tweede vind ik ook prachtig, maar misschien te druk.
Tantetil Oh is niet echt zo duidelijk, morgen even betere foto maken. Het plan is om achter de bank een soort tafel/plank te maken en daar dan dingen op te zetten. Nu is het nog erg leeg achter de bank.
Sevenof9 Tantetil Je bank is een neutrale kleur en de muur ook, dus eigenlijk kan er vanalles wel bij! Wil je kleur of juist neutrale tinten? Ik vind zelf natuurlijke materialen en kleuren nu ook wel mooi, zoals hennep en jute.
[verwijderd] Tantetil Maar ivm knoeiende kinderen niet iets te licht. Je kan eventueel ook overwegen om voor een polypropyleen kleed te gaan, je wil niet weten hoeveel zooi er hier over het kleed is gevallen; doekje erover en niks van te zien.
Robije Tantetil wij hebben de eerste, maar dan in t roze. Maar die ligt nu nog opgerold op zolder (in t nieuwe huis) en komt voorlopig nog niet tevoorschijn ๐.
Tantetil [verwijderd] klinkt als superspul. Thanks! Sevenof9 ik zocht ook steeds op vintage tot mijn man zei dat ziet er allemaal al versleten uit...hij vindt dat niet zo Dahlia die naam kwam bij het zoeken ook steeds naar boven. Goed om te weten. Hier wordt er ook regelmatig geknoeid... Robije in het roze lijkt mij ook erg mooi!
Sevenof9 @Tantetil waar zoek je trouwens op? Want als je in de stijl wil van de twee foto's die je plaatste kun je gewoon zoeken op vintage vloerkleed en dan vind je heel veel, maar misschien wil je juist iets anders.
Dahlia @Tantetil Ik heb een vloerkleed van volero. Hele goede kwaliteit. Heb m al eens goed gewassen, zeike nat dus en daarna met de dromer erover heen, ivm overgeefsel van mijn oudste. Hij gaat niet bol staan en is goed te stofzuigen. Op den duur wordt die, natuurlijk, wel wat donkerder door het vele gebruik maar zodra je die weer goed schoon maakt zie je er niks meer van
Marshmallow Hier geen vloerkleed, met een kat in huis die dan haar nagels gaat scherpen aan een kleed is dat niets. Vind het wel altijd erg mooi en zie wat mooie exemplaren voorbij komen!
[verwijderd] Mijn vloerkleed is een stuk vloerbedekking dat ik heb laten 'omzomen' wij hadden minimaal 4 bij 3 nodig en vonden het te duur worden om dat een fancy vloerkleed te kopen met 2 kleine kinderen.
Sevenof9 Tantetil Misschien hier iets van? Er staan ook wel dingen die er niet versleten uitzien: https://www.rugvista.nl/tapijten/moderne http://sukhi.nl/
[verwijderd] Tantetil ik zocht ook steeds op vintage tot mijn man zei dat ziet er allemaal al versleten uit...hij vindt dat niet zo Haha, klinkt als mijn man! Die zou zeggen: "ik wil 'm zรจlf verslijten!" ๐๐
Robije @Tantetil ja hij is ook heel mooi. Krijgen ook een roze muur. Hebben een grijze bank en een grijze vloer, dus wat kleur erbij mocht wel.