Vulpen Madeliefje06 Ik dacht altijd dat het gewoon je voornaam was. Ik wilde voor zp een nieuwe naam, keek rond en zag een pen.
Madeliefje06 Vulpen Grappig dat je dat dacht! Zo heb ik het zelf namelijk nooit gezien. Maar ik heb een hele andere voornaam!!
[verwijderd] Vulpen Madeliefje06 Ik dacht altijd dat het gewoon je voornaam was. Ja, dat dacht ik ook altijd! Ben een beetje ontgoocheld! π³π
[verwijderd] Ik word vaak Trees genoemd. Een soort afkorting van mijn naam. Op zp meerdere keren mijn account laten blokkeren en Trees kon ik niet meer gebruiken. Toen maar treez.
Toch6 Mijn man wilde 2 kinderen. Na lang praten toch een 3e maar dat duurde een jaar. Toen ik zwanger was nieuw account gemaakt op zp iv meelezers dus dat werd Toch3. Onverwachts kwam de 4e er ook nog dus nu is het Toch4. En wie weet veranderd het nog eens naar Toch5 π
Angel1980 Toch6 Als we op een gegeven moment Toch23 zien staan, dan moeten wel even een goed gesprek gaan voeren..
Lumihiutale Ik heb de mijne gejat van iemand van een ander forum. Ik moest ergens voor een nieuwe nickname hebben en alles was bezet,toen dacht ik ineens aan deze. En sindsdien gebruik ik deze naam overal voor,hij is toch nooit bezet π
[verwijderd] Afkes 10tal was een van mijn lievelings boeken toen ik een klein meisje was. Nu gewoon Afke. Hopsatee, ik zie altijd voor me dat je met een wijntje op de bank zit en dan ipv proost, hopsatee roept π₯π
[verwijderd] Madeliefje06 ik dacht dat ook, vind je op het forum altijd lief en vond die naam echt bij je passen.
Sweetl Ooit toen twitter begon heeft een vriendin van mij een account aangemaakt voor mij met deze username. Ben twitter alleen nooit echt gaan gebruiken achteraf. Super inspiratieloos gewoon maar overgenomen.
[verwijderd] Toen ik voor het eerst zwanger was, gebruikte ik peque op zp als nick, een peque is een troetelwoord voor kleintje in het Spaans.
Luuz Ik wilde een nieuwe nickname, omdat iemand irritant genoeg meelas bij zp. Toen werd het luuz. Gebaseerd op net niks dus π€£
Angel1980 Toch6 π vooruit.. Zullen afspreken bij Toch11? Dan heb je in ieder geval heel voetbalteam gecreΓ«erd π
Ysabella Ik had expres Ysabella gekozen zodat het leek alsof ik echt zo heette en dan vooral met een Y, want wie schrijft Ysabella nou met een Y? In het echt heet ik dus totaal anders.
Schuurpapier Schuurpapier omdat ik soms best wat ruw/bitchy kan lijken, maar als je de buitenkant eraf schuurt (met een schuurpapiertje dus), ben ik eigenlijk heel warm en zachtaardig π
[verwijderd] Tantetil nee, ik zie mijzelf als gewoon normaal eigenlijk π (alleen in Nederland voel ik me een dwerg π€£)
Madeliefje06 [verwijderd] Haha echt? Ik heb echt nooit gedacht dat mensen dat denken. Heet jij wel Janna? π