[verwijderd] Madeliefje06 O nee, die naam klopt echt helemaal niet bij mijn beeld van jou! Ben veel te dwangmatig om deze verandering aan te kunnen! đŗđ
Pimpelmeesje Ik moest voor zp n nickname verzinnen en was inspiratieloos, dus ik keek naar buiten en daar zat een pimpelmeesje..
Liekje81 [verwijderd] Haha ja, mijn ouders leek dat vroeger handig. Dan zou ik sneller mn eigen naam kunnen schrijven ofzo. đ Dafne past er dan wel bij ja, haha. Hoewel we deze schrijfwijze leuker vinden dan met ph. Past achteraf ook veel beter dan de sjiekere versie đ
[verwijderd] Miekje is een verkleining van mijn naam, mijn man noemt me altijd zo. Vind ik ook veel leuker dan mijn echte naam! De K is de eerste letter van de achternaam van mijn man.
Spyro-and-Crash De mijne lijkt me aardig voor de hand liggend. Ik ben nog steeds een Spyro the dragon en Crash Bandicoot fan.
Spyro-and-Crash Toch6 Tantetil Dat kan hoor. Het zijn spelletjes figuren dus als je die niet gespeeld hebt kan dat zo maar dat je ze niet kent. đ
Fantykoekie De knuffels van mijn zoontje. Of tja fanty toch. Dat is zijn knuffel vanaf dag 1. Hij heeft altijd 2 favo knuffels maar de 2e knuffel wisselt wel eens dus koekie ligt nu aan de kant. Nu heeft meneer mijn knuffel ingenomen grrr! Ik hoop dat ik die snel terugkrijg đ Hij heeft me wel een andere gegeven. đ
Miek89 Miek is een verkleining van mijn naam. Zo word ik ook het vaakst genoemd en past eigenlijk beter dan mijn volledige naam đ . 89 is mijn geboortejaar.
Miek89 Pimpelmeesje absoluut, behalve dan het moment dat je 30 word đ¤Ŗđ¤Ŗ tenminste, dat had ik đ
2littlemonkeys Ik heb hier 2 kleine apen rondlopen (klimmen op alles, maken veel lawaai en doen grappige dingen). 2 kleine apen (uitsprekend met een semi-Amsterdams accent) klinkt gewoon minder lief dan 2littlemonkeys đ