Toch6 Honkeytonk 135mx11.45m. In Zeeland ooster- en westerschelde, niet echt de zee op. Maar liefst mijd ik zeeland zodra er iets wind staat, klein trauma π Morgen gaan we over de waal vanaf de grens richting rotterdam
Honkeytonk Toch6 mijn oma woont aan de Westerschelde! Als je er ooit komt, geef een gil, vraag ik of oma een foto maakt π
Toch6 June haha grappig. Ik kom uit Gelderland, grens Brabant. Schoonfamilie woont wel gedeeltelijk in zeeland
Toch6 Morgen weer naar boord. Nieuwe leerlingmatroos ook. 1x raden hoe hij komt... 1,5u in de auto met een jongen van 17/18 die ik nog nooit heb gezien... π Kan nou niet zeggen dat ik daar naar uit kijk
[verwijderd] Toch6 Zet hem achterin tussen je kinderen en laat hem auto-spelletjes met hen doen! ππ
Toch6 Toch6 correctie: hij is 19. Niet dat dat het veel anders maakt maar dan is hij hopelijk wel klaar met puberen π Al is man wel positief over hem. Neemt initiatief om dingen te regelen, neemt contact op als er wat veranderd (verplichte coronatest van de week, stuurt uit zichzelf de uitslag zodra hij het wist). Dat is wel een verademing na een paar jongens die je continu moet aansporen etc. Hopelijk werkt hij ook goed π
Toch6 [verwijderd] C moet voorin want achter past de gordel niet om dr maxicosi π€·ββοΈ dus hij moet achterin. Alleen nog even bedenken wie ik waar neerzet dan
Toch6 Toch6 kreeg vanmorgen al een appje van hem met hoe laat hij op het station verwacht te zijn en veranderingen zou hij doorgevenπ En dat hij het fijn vindt mee te mogen rijden. Hopelijk denkt hij daar nog zo over als we aan boord zijn π