Weer een paar dagen verder, echt veel is er niet gebeurd. Inmiddels is de piekijzer weer gelost in Willebroek. Dat ging gelukkig een stuk sneller dan laden. Wel met heel veel herrie en beweging.
Gistermorgen hebben we in Vlissingen slakkenzand geladen. In zeeland was het wel erg druk met zeilboten etc, niet heel fijn varen aangezien die vaak heel onvoorspelbaar varen. Gisteravond is oudste dochter opgehaald door mijn ouders, ze gaat een weekendje logeren. Wij zijn de grens van Duitsland weer over. Een lange dag vandaag want dan kan man maandag ook van boord en hoef ik niet zelf te rijden. Iets wat ik nu echt niet graag doe maar ik moet naar de gyn en fysio en dochter moet opgehaald worden. Maar we moeten wel woensdagochtend losgereed zijn dus dan moet man maar lange dagen maken. Hij heeft deze reis aangenomen, ik was het er niet echt mee eens π Maar ja, er moet wel geld binnen komen he en het aanbod was echt slecht.
Foto's komen in het volgende bericht, zit nu even op de laptop en foto's staan op de telefoon π