Kyra73 daar moest ik ook om lachen. Een echt jongerenaanrecht π.
Wij hadden 1 jongen die geen plant levend kon houden, behalve op zn ramen ππ€’ Hoefde thuis nooit wat te doen en mijn man controleerde nauwelijks π
Kyra73 En wat ik ook stom vind was dat ze een paar keer boot zei. Ik vind haar niet zo leuk
Ik ook niet. Slecht voorbereidt vond ik
Kyra73 Mijn pet af voor je man en al zijn collegaβs die toch maar even een schip van 100+ meter in een sluis manoeuvreren.
Die lengte is niet zo erg meestal. Maar met 11m45b een 12m brede sluis in varen is best pittig. Ik vertik dat π uit doe ik wel als moet
Kyra73 Ze eindigden trouwens ook bij de Lorelei. Ik hoop dat ze daar volgende keer verder gaan, want wij hebben daar al twee keer op de camping gestaan. Heerlijk al die schepen die voorbij varen en de goederentreinen maken het voor ons helemaal af (ja we zijn raar π
Ze gaan in de afvaart dus hoop idd dat ze nog een stuk gebergte laten zien. Of dat je moet melden bij de lorelei-bochten etc.
Ik snap dus echt niet dat je daar naar de camping wil, herrieschepen, herrietreinen, gevaarlijk water.... Maar het is er wel mooi ja. Lorelei ook beklommen? Je zit dan denk ik aan de andere kant van het water?