Probeer toch zin te maken! Ik kreeg die periode ook en ben er nu (jaren later) nog niet uit. Helaas moet ik toegeven dat ik best zonder sex zou kunnen. Ik heb het vaak druk met werk, huishouden, kinderen (daardoor dus ook vaak druk in mijn hoofd) en wil dan alleen nog maar slapen als ik mijn bed zie.
Dat zet mijn huwelijk toch vaak onder druk. Ik heb het te lang door laten sudderen. En nu voelt sex met mijn man vaak zelfs wat ongemakkelijk. Onzeker, mezelf niet mooi vinden, mijn hoofd staat er niet naar en moe, moe, moe.
Voor jou is het nog niet te laat, blijf bewust bezig met intimiteit met je partner, het is zo belangrijk! Bespreek het probleem met hem, misschien kan hij jou op een andere manier tegemoet komen. Je moet natuurlijk niet iets doen waar je totaal geen zin in hebt. Maar gelukkig vind jij je partner nog woest aantrekkelijk, doe daar iets mee.
Leest misschien wat warrig allemaal, maar ik probeer je alleen maar te waarschuwen dat je het niet te ver moet laten komen zoals ik heb gedaan. 😌