Ben wat vroeg met informatie inwinnen, maar in de zomer van 2021 willen we vier weken door Amerika gaan reizen.
We willen starten in New York, daar 4 Ã 5 dagen blijven en dan met een binnenlandse vlucht naar het westen (San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon en eindigen in Utah).
Om deze reis te kunnen maken, moet er nog veel gebeuren. Om te beginnen moet ik eerst serieus aan de slag met mijn vliegangst đ En uiteraard sparen, heel veel sparen.
Om alvast een idee te krijgen wat het kost, ben ik gaan kijken op internet en de prijzen liggen vrij hoog. Omdat ik geen retour boek vanaf dezelfde luchthaven, ben ik met âŦ4500,- kwijt (4 personen). En ik vlieg nooit, dus ik heb echt geen idee wat normaal is, je kan me alles wijsmaken đ Voorwaarden voor het vliegen is wel dat ik met een betrouwbare (lees: liefst KLM of Delta) maatschappij wil vliegen.
Wat zouden jullie mij aanraden? Je kan volgens mij al een jaar van te voren boeken, maar is dat verstandig? Of moet ik wachten op de werelddeals van KLM?
Tips zijn welkom!