Sevenof9 Manque Oh dat zijn superleuke tips! Ik ben benieuwd of ik het jasje helemaal ontkleurd krijg. Ben ook wel een beetje bang om zo'n tie-dye of indigo shibori techniek te gebruiken en het nog meer te verpesten, want ik heb zoiets nog nooit gedaan. Krijg er wel zin in nu π
Manque Sevenof9 eerst een keer oefenen met een oude kussensloop of theedoek π er zijn zoveel leuke vouwtechnieken! Anders moeten we dat een keer samen doen, is alweer lang geleden dat ik dat gedaan heb. Het is zo'n leuke techniek!
Sevenof9 Manque Samen doen is sowieso heel leuk! Ik denk dat ik voor dit jasje nu heel veilig voor zwart ga, ook omdat er ritsen in de mouwen zitten en het model lijkt me lastig vouwen, maar dat ik witte kussenslopen ga verven om mee te beginnen π
Sevenof9 YES hij is gered, ik heb hem zwart geverfd en je ziet geen vlekken meer, de naden zijn geloof ik ook zwart geworden. Bedankt voor alle tips, ik kan hem in ieder geval weer aan.
Sevenof9 Tantetil [verwijderd] Ja als hij droog is π We hebben geen droger dus moet hem zo even uithangen, hij moest nog een keer gewassen worden. En straks vinden jullie hem allemaal lelijk π
Sevenof9 Tantetil Ja lekker zwart voor de zomer π Maar inderdaad je hebt wel gelijk π Ik heb wel veel zwarte kleding nu, misschien kan ik wel gothic worden.