[verwijderd] De laatste maanden ben ik steeds meer kleding weg gaan doen en nu heb ik nog 20 dingen over. Ik wil nog wel 2 dingen erbij kopen om kledingstukken te vervangen die ik niet zo mooi vind/niet bij de rest vind passen. Wat vooral belangrijk is (voor mij) om een kleurenpalet te hebben zodat alles met elkaar matcht. Verder goed bijhouden met wassen, ik heb een waszak waardoor ik in 10 minuten tijd kleine wasjes met de hand kan doen. Ik vind dat fijn omdat zo de was zich niet opstapelt in het washok. Ik ben namelijk vrij rommelig van mezelf, dus als ik veel heb laat ik alles slingeren. Ik heb trouwens ondergoed, pyjama's, sportkleding, jassen niet meegeteld. Dit is dus mijn alledaagse kleding (al wil ik de andere dingen ook nog minimaliseren). Al mijn kleding past nu in 1 la. Ik ben vooral benieuwd hoe het in de winter gaat. Hoe ik het bedacht heb moet het lukken: ik heb 1 spijkerbroek en 2 rokken die ik in de zomer los kan dragen en in de winter met een dikke panty of maillot erbij. Als er dus 1 ding hangt te drogen doe ik die andere aan. Zo heb ik ook 2 dikke vesten en 2 shirts met lange mouwen. Als ik mijn twee kledingstukken heb die ik nog graag wil ter vervanging wil ik wel eens foto's maken van mijn outfits π Ik werd geinspireerd door het youtubekanaal heal your living, zij heeft 15 alledaagse kledingstukken, maar zij woont in een warm klimaat dus dat vond ik niet haalbaar.