Honkeytonk gelukkig ging hij gewoon net als anders naar school. Ik denk dat de manier hoe wij er nu op reageren voor hem ook belangrijk is in hoe hij nu naar school gaat etc. We hebben onlangs nog en oudergesprek gehad met zijn eigen juf en er was toen helemaal geen sprake van vervelend gedrag etc. Ze zei dat hij heel leerbaar is en ook afspraken nakomt etc. Af en toe wel wat bijdehand en uittesten wat wel/niet kan, maar niet vervelend (wat bij zijn leeftijd hoort volgens juf).
@Ysabella ik deel dit gevoel hoor. Ik zou als directrice erg schrikken van een ouder die verhaal komt halen met dit verhaal. Het leek haar vrij weinig te doen en ze schoot direct in de verdediging.
@Marshmallow wauw 😨 Wat erg! Dat had ik echt niet moeten zien, want dan was de situatie heel anders gelopen denk ik.... m’n kalmte was dan echt ver te zoeken geweest. Als het gesprek donderdag nergens op uitloopt, dienen we een officiële klacht in. Dan mag een ander het gaan onderzoeken/oplossen.
@Sevenof9 zou je wel verwachten toch? Maar blijkbaar mag je als juf zijnde maar gewoon het kind aanpakken, letterlijk.... zelfs wij lossen vervelend gedrag van hem niet op deze manier op. Vrijdag zei onze oudste nog dat een groot mens (🙈) nog nooit zoiets had gedaan bij hem, dat brak echt mijn hart dat zoiets dan door een juf wel gedaan is. Dat ga ik de juf ook echt meegeven donderdag, wat haar actie heeft veroorzaakt bij hem.