[verwijderd] Luenlana Die zag ik laatst liggen en wilde hier nog vragen of dat iets was, maar dat hoeft nu dus niet meer ๐ Ga ze binnenkort eens proberen!
Pimpelmeesje Oehhh we willen de verjaardag van vriend relatief groot vieren, die ijsjes zijn dan echt superleuk! Flugel gaat mij te ver, maar bij de appie hebben ze mojito en gintonic, thanks for the tip @Luenlana!
Manque Laten we deze discussie hier maar niet voeren. @[verwijderd], niemand gaat je topic sluiten en het spijt me dat ik openlijk hebt getwijfeld aan het reglement en aan wat reclame is. Het heeft echt helemaal niks met jou te maken.
Manque [verwijderd] Ja, wat dom van me om zo af te dwalen, ik zal het niet meer doen. Ik zal het topic opschonen. Als ik teveel heb weggehaald, stuur me maar een PB dan plaats ik het terug.
Rietjesbeker Dan kan ik iedereen de kruidenmixen van Jonnie boer aanraden. Ze zijn wat duurder, maar bevatten geen zout en het doosje is na de tijd prima her te gebruiken. En ik vind ze heel lekker, vooral deze ๐
Schuurpapier Ik vind dat jullie allemaal eens wijn moeten proberen! Welke wijn en waar vandaan dat maakt niet uit! ๐ Nee even zonder gein.. Leuk topic vind ik, ik ga er eens over nadenken of ik wat bij te dragen heb ๐