Elsie89 Mijn zoon is nu 7 maanden en ik kolf sinds een week Of 2 echt veel minder. Max de helft van daarvoor. Niet handig want zo gaat de vriezervoorraad wel erg fijn hard. Iemand tips? O live drinkt bhij 6 a 7 x per dag en daar groeit hij goed op. Is ook tevreden na een voeding en komt dan 3 a 3.5uur later weer
Born2bme Productie dip? Hier hielp t om dan bijv 2 dagen tussen de voedingen door even kort te kolfen zodat ze even extra gestimuleerd worden
Honkeytonk Krijg je wel tsr? Productiedip klinkt het weer niet echt omdat hij live gewoon voldoende krijgt. Ik ging rond die tijd ook minder kolven, maar ik ben toen wel een keertje extra gaan kolven op de werkdagen om genoeg voorraad te houden. Dat zou je nog kunnen proberen?
Diazz Ik merk het nu ook, maar mijn dochter is 11 maanden. Na de ochtendvoeding stromen de flesjes over, en daarna kolf ik maar de helft. Ik kolf nu een extra keer tussendoor wat korter, en dat helpt wel iets.
Bubblicious Misschien een productie dip door het ontzwangeren. Wat kan helpen is een paar keer clusterkolven in de avond voor het slapen gaan. Vaak na een paar dagen brengt het je productie weer omhoog. Is je kindje toevallig ook meer ander voedsel gaan eten de laatste tijd?
Elsie89 Bubblicious ja is idd ook meer bijvoeding gaan eten maar er is maar 1 voeding (nacht) afgegaan. Ik ga eens wat tussendoor kolven om het op te krikken. Bedankt voor de tips!
Honkeytonk Elsie89 ah nacht voeding minder was hier altijd heftig voor het kolven. Denk met een extra keer kolven dat je wel weer er boven komt!