Dank jullie allemaal voor de warme reacties! Voelt goed weer welkom te zijn!
Tsja die ppd...Hopeloos...Na de geboorte van onze zoon helemaal geen last van gehad maar nu...Ik wist niet dat het zoveel impact kon hebben...
Relatie in zekere zin op scherp omdat het voor mijn man soms gewoon niet te doen is hoe ik doe en mezelf uit...
Mijn 3 jarige peuterzoon die soms echt je batterij helemaal leeg trekt en dan onze kleine meid, die het supergoed doet gelukkig en alweer 3,5e maand is...Maar gewoon niet genoten van alles...zoooo jammer, maar omonkeerbaar helaas...
Ik heb gelukkig weer betere dagen dan waar ik zat zo diep en zwart...En vooral die onbegrip in je omgeving of adviezen die zoooo niet in verhouding staan met hoe ik ben en hoe ik mij voel, gelukkig kan ik nu relativeren en denken; ik ben blij dat je zo onwetend bent en niet weet waar je het over hebt, want dit gun ik mijn ergste vijand niet...
Ook mijn controledrang helpt niet mee hoor, lichtelijke vorm van autisme betreft alles op orde en overzichtelijk willen hebben maar hé, met 2 kinderen en een man 'hoe dan?' 🤣
Al met al komen we er wel...nu 2 stapjes vooruit en 1 achteruit ipv gelijk naar boven willen rennen en weer die hele trap af te donderen...Zoals de site ook heet heel toepasselijk voor hier om door te gaan; Alles voor de kids hé? 🤪