Vorige week is mijn jongste door de huisarts gezien omdat ze sinds 2 weken en soort uitslag had dat zich steeds meer uit breidde. Dochter leek er geen last dan te hebben maar ik wilde toch weten waar het nu was. De ha vermoede eczeem en heeft 2 zalfjes voorgeschreven, hormoon en koelzalf. De hormoonzalf moest ik eerst 5 dagen 2x od smeren, daarna 5 dagen 1x pd en dan 5 dagen om de dag. Koelzalf zoveel als ik wil. Als de uitslag na die 15 dagen nog niet weg of verminderd is moet dochter opnieuw langskomen. Nu zit ik op dag 5 van 2x pd smeren en ik zie totaal geen verbetering. Dat had ik eigenlijk al wel verwacht. Het ziet er wel rustig uit maar dat deed het ook toen ik er zelf eerst een vette bodylotion op smeerde. Dochter krabt er nu ook regelmatig aan, als ik het zie zeg ik natuurlijk meteen dat dat niet mag. De ha zei wel dat ze de mildste zalf eerst wilde proberen omdat het toch hormonen zijn waar het huidje dunner van wordt, helemaal omdat ze er zowat van top tot teen onder zit.. Verwacht ik te snel resultaat of is de zalf gewoon te mild?