Oke, hier eentje uit de oude (toen nog jonge) doos 😁
Ik was denk ik ongeveer 23 lentes jong en had voor de zoveelste keer een vaginale schimmelinfectie, ten minste, daar ging ik vanuit. Eigen huisarts was op vakantie, dus ik moest uitwijken naar een andere praktijk.
Zo gezegd zo gedaan en ik dacht wel even een recept mee te krijgen (dat deed mijn eigen huisarts immers ook altijd, hij had werkelijk nog nooit een inwendig onderzoek gedaan), maar deze huisarts (best een lekker ding toen 😉) besloot een uitstrijkje te laten maken. Echter was het erg druk in de praktijk en de assistente kon er niet bij zijn. Ik braaf liggen op de bank en hij vroeg mij de wattenstaven vast te houden. Dat ging goed tot het moment dat ik op moest staan en uiteraard een van de wattenstaven liet vallen. In een reflex bukte ik meteen raapte de wattenstaaf op, maar niet realiserend dat ik nog steeds in mijn blote kont stond gericht op hem... We keken elkaar daarna aan en kon wel door de grond zakken. Inmiddels zijn beide uit het dorp van toen verhuisd en is hij een nieuwe praktijk gestart elders. En raad eens wie nu mijn huisarts is? 😂