Up!๐คฃ๐คฃ 6 maanden later zo heej
Ik heb wat met genante momenten en onderbroeken. Misschien laat ik ze teveel slingeren ofzo?
Dussssss.....
Ik lig boven op bed met baby. Onze nieuwe wasdroger zou gebracht worden. Vriend zou vragen of ze naar boven konden brengen. De lieve jongens hadden dit gedaan. รen van die jongens vroeg of hij naar het toilet kon. Op dat moment was de wc van de beneden verdieping verstopt. Zoon was aan het experimenteren hoeveel wc papier een toilet kon doorspoelen๐.
Dus ik lig in bed en hoor opeens voetstappen de trap op komen. Terwijl ik mijn vriend nog hoorde praten beneden. Ik dacht toen al wtf!!! Meen je dit!???? Even later hoor ik dat de wc doorgespoeld werd. Ik werd intussen furieus!!!!! Die sukkel heeft gewoon die gozer boven laten plassen, in de badkamer waar mijn bh's en onderbroeken je om de oren vliegen! Ik schaamde me dood!!!
Vriend zei droog, ach boeie was nog een jonge gozer!! Bleek.van arabische afkomst, tijdens freakin Ramadan ook nog! Pffff laat nu nooit meer wat slingeren, was lang geleden dat ik mij zรณ schaamde๐ฃ๐๐ค.