Hi Dames,
Mijn vriend en ik gaan eind juli een geregistreerd partnerschap aan. ๐ฐ
Gewapend met onze zoon, onze ouders, beide nog een extra getuige en een fotografe gaan we de stap zetten. Omdat mijn vriend uiteindelijk wel heel graag een bruiloft wil, maar we daar nog flink voor moeten sparen stellen we die nog een jaar of 2 uit. Maar dan is tot die tijd wel alles geregeld.
Vriend is eerder getrouwd geweest en heeft daarom niet zo'n grote wensenlijst qua ceremonie. Hij geeft aan vooral heel graag met mij te willen trouwen en dat de rest er niet zo toe doet voor hem. ๐ Ik heb tot nu toe nooit willen trouwen en me er dus nooit in verdiept, maar nu heb ik wel heel erg de behoefte om er iets leuks van te maken.
We houden het qua gezelschap erg klein. We zijn op een woensdagochtend om 10:00 uur aan de beurt (geen gratis moment) en daarna gaan we met het gezelschap lunchen.
Nu zijn er nog twee dingen die geregeld moeten worden; een outfit en de ringen.
We willen graag ringen waar we over een jaar of twee nog iets mee kunnen doen. Een diamantje erbij of een ring die uit twee losse ringen bestaat. Zelf kan ik niet zo snel iets moois vinden, maar ik heb me er dan ook nooit in verdiept. Ik ben niet zo'n blingbling fan, maar een klein steentje is misschien wel leuk. Het is geen must.
Daarnaast wil ik nog een jurk hebben; geen trouwjurk, maar ook niet iets te casual.
Ik heb al wat dingen gezien waarvan de stof wel mooi is, maar het model niet. Ik zal zo wat voorbeelden posten. Een A-lijn of overslag past het best bij mijn figuur.
Willen jullie helpen met het posten van inspiratie en tips van goede juweliers/smederijen/jurken/jurkenwinkels?
Ik kan alle hulp goed gebruiken!
Thanks ladies, ๐