@iMoeder ik ben het eens met je laatste opmerking. Er hoeft echt niet perse iets mis te zitten in je relatie.
Ik ben heel gelukkig met mijn man, hij begrijpt me, luistert naar me, weet me op te vrolijken wanneer ik verdrietig ben, ik kan overal met hem over praten en ik weet dat hij voor me door het vuur zou gaan.
Maar toen ontmoette ik een collega, en jeetje. Een grote blonde viking, met geweldige humor. Als we samen gingen lunchen, hadden we constant de grootste lol. Nou, gecombineerd met zijn knappe uiterlijk zorgde dat écht wel voor kriebels bij mij hoor.
En ja, ik vroeg me af hoe het zou zijn om hem te zoenen.
Dat is overigens nooit gebeurd, want op een gegeven moment voelde ik me toch schuldig naar mijn (toen nog) vriend toe. Toen heb ik het heel eerlijk aan hem vertelt en heb het contact verbroken met die collega.
Ook al was er niets gebeurd, en waren we tot dan toe gewoon vrienden.
Ik wilde niet het risico lopen dat ik verleid zou worden door zijn uiterlijk en humor.
Of stel dat hij ook zo over mij dacht? Stel dat hij míj zou willen zoenen, wat zou ik dan doen?
Wat ik in ieder geval zeker wist, was dat ik de relatie met mijn man niet wilde riskeren.
Maar dacht ik er over na? Absoluut. En was ik ontevreden over mijn relatie? Nee.