[verwijderd] ik draag overdag een spijkerbroek, nette broek of jurk/ rokje. Eis is altijd dat het lekker moet zitten. Oncomfortabele kleding draag ik ΓΌberhaupt niet, maar een joggingbroek zit nog altijd het lekkerste.
Daarnaast ook wat geschikter om met mijn honden of kinderen te stoeien, met de kinderen in de tuin een potje te voetballen na werktijd, ondersteboven en achterstevoren met mijn benen wijd op de bank te liggen, nog even wat in de moestuin te doen, door het hoge gras en brandnetels te sjokken als ik de honden uitlaat, het kippenhok uit te mesten etc.
Ik denk dat ik mij vooral kleed naar wat passend is bij de gelegenheid en ga heus niet in joggingbroek naar mijn werk of een feestje π. Ik hou alleen geen rekening met wat anderen in mijn vrije tijd van mij zouden kunnen vinden als ik zonder make-up en in joggingbroek buiten de deur kom. Ik vind het prima als mensen mij ook op deze manier zien en ga geen extra energie en tijd erin steken om mooi opgedoft een pak melk te kopen. Ik word daar geen gelukkiger mens van. Natuurlijk vind ik het ook leuk om mooie kleren en make-up op te doen, maar het is geen moeten. Tijd en maximaal comfort is soms belangrijker dan er leuk uitzien. Al vind ik mijzelf zonder make-up en in joggingbroek er nog steeds prima uitzien π.