Bloem We kunnen geen polls maken of iets dergelijks. PB sturen mag altijd, een mailtje naar MANQUEEPTQ@gmail.com ook.
Maar ik heb wel een lijstje gemaakt op basis van dit (sticky gemaakt) topic. En ik zag dat er veel mensen waren die juist geen betere vindbaarheid van het forum wilden. Ik vind het ook niet fair om daar dan overheen te walsen door toch promotie te willen maken en bovendien wordt het dan niet gedragen. Ik wil niet aan een dood paard lopen sleuren wat dat betreft. Als het leeuwendeel van het forum hier niet achter staat, en er geen clubje van minimaal 3 a 4 mensen is die dat met mij wil uitvoeren, dan doe ik er verder niks mee. Maar dan is dat dus ook een van de redenen waarom het zo lastig is om hier terecht te komen.
Als men er anders over is gaan denken, hoor ik dat graag. Er gaan natuurlijk wel steeds stilletjes mensen weg. Die laten hun account actief, melden zich niet af, maar doen niks meer met het forum. Kijk maar eens naar topics van een jaar terug en de mensen die je daar in zag reageren.
Tuurlijk, het is nog steeds een mooi en actief forum waar we allemaal heel trots op kunnen zijn. Je kunt elk uur weer wat nieuwe berichten lezen. Maar de activiteit is gestaag dalende.