Cowgirl80
Mee eens! Ik wist dat dit forum bestond en wilde het weer eens opzoeken. Maar via Google is het echt onvindbaar! Ik heb verschillende dingen geprobeerd "forum gezin" "forum kinderen" "forum kinderwens" "forum ouders" Maar je komt echt niet hier uit. De site is natuurlijk ook nog redelijk jong. Maar het is misschien wel de moeite om eens te kijken wat er mogelijk is om de vindbaarheid te vergroten. Ik ben een HTML-fossiel, maar ik neem aan dat bij fora ook mogelijkheden bestaan om meta-tags met keywords en description e.d. in te voeren.
Blogs / columns naast het forum kunnen daarbij natuurlijk ook helpen, als je een beetje oplet dat je daarbij wel een aantal keywords waarmee je gevonden wilt worden, geregeld laat terugkomen.
Volgens mij is het ook belangrijk dat er op zo veel mogelijk andere sites een link naar deze pagina komt te staan. En dat hoeft echt niet altijd geld te kosten. Je kunt 'linkruil' doen met andere niet-commerciële sites. Het uitruilen van de links levert volgens mij niet eens zo heel veel extra bezoekers op. Maar het zorgt er wel weer voor dat de bots van de zoekmachines je site makkelijker vinden èn hoger plaatsen.
Ik heb dit forum trouwens uiteindelijk teruggevonden omdat ik ergens op een ànder forum nog een PB had waarin de naam vermeld stond, mocht je je afvragen hoe ik hier dan toch terecht ben gekomen.